måndag 24 maj 2010

känns

Nu har jag varit ledig en av tio dagar. Det känns i kroppen vill jag lova. På onsdag är jag fri och då ska jag vila så mkt som jag bara kan! Eller så lär jag tvätta och städa här hemma. Vi får ju besök i helgen.

Ikväll har jag och syster bokat tid hos frissan. Vi har det som en liten tradition att gå tillsammans när jag kommer hem. Alltid kul med lite gemensam lyx. Hon har dessutom lärt känna en tjej som har en egen salong så vi ska få vara lite VIP-kunder hos henne. ;)

Nä, nu ska jag hoppa i bingen så jag orkar med ännu en dag på bortaplan. Kände mig helt vilsen idag. Hittade knappt till fikarummet. Jag har ju sämst lokalsinne! Känner sig direkt som en praktikant som måste fråga om allt. Var är hissen? Var har ni inredning? Var har ni galgar? Gäsp!

Nu ska jag sova! Natti på er.

4 kommentarer:

Johanna sa...

På nåt sätt får du försöka vila upp dig i helgen.. :P Synd att jag inte kan komma, hittade några riktigt billiga flygresor så jag va sugen! Andreas fick mig på andra tankar så det blir kanske nåt hejdåparty här uppe för mig istället..

Kul att du får göra lite annat på jobbet också! Hoppas du hittar till fikarummet imorn bara.. :)


Kram kram!

storasyster sa...

det kommer att bli så trevligt =) som vanligt... våran lilla egna lyx och anna är kanon... vet att du blir hundra procent nöjd med henne, och du kommer aldrig att byta frissa!!!! sov gott o lycka till imorrn! krams!

Mona sa...

Jag går alltid till frissan i Umeå när jag är där :-))
kram

Ullis sa...

Hoppas du passade på att vila på din lediga dag. Kram