torsdag 11 februari 2010

nöjd

Nu är gubben hemma igen och allt känns redan mycket bättre. Synd bara att han åker iväg på kryssning med jobbet imorgon och blir borta hela helgen!!! Jag jobbar som tur är, och på lördag ska jag hem till en kollega på schlagerkväll. Ska drickas lite vin, så kul lär det bli. Om jag har tur så springer denna helg iväg. :)

Nu är alla bilder inramade och står på tavellisterna! Tog en evighet att få det färdigt då jag fick klippa till alla foton för att de skulle gå ner i ramarna. Nu är det klart iaf och jag är faktiskt rätt nöjd. Kanske tar en bild då jag har ork. Tycker jag lagt ner tillräckligt med tid på väggen för ikväll.

Måste göra mig klar för sängen nu. Natti på er!

2 kommentarer:

Ullis sa...

Roligt när man är klar med ett projekt. Hoppas du får en trevlig helg med arbete och kompiskväll.

Mona sa...

schlagerkväll låter roligt hoppas den blev lyckad..Kram