söndag 10 januari 2010

nedräkning

Jobbar 8 dagara i rad nu. Känns lite tungt. Har iaf tre av dem avklarade. Nu får nästa helg faktiskt gärna stunda. Jag vill sooova och bara pyssla här hemma.

Förresten så fick jag min fasta tjänst igår. Var otroligt kul att skriva på dessa efterlängtade papper! Svävade lite som på moln trots att jag vetat om det.

Nu måste jag hoppa ner i kojan. Denna vecka ska jag jobba som VM (dekoratör), och eftersom det är ett tag sedan sist så måste jag verkligen ha huvudet på skaft.

Snark!

Kram till alla mina nära och kära. Saknar er! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din fasta tjänst! :) Kram!

Anonym sa...

/Angelica, Raoul och Vincent

Svärmor och svärfar sa...

Grattis till tjänsten! Det är snart helg igen, bara måndagar och fredagar......
Allt gott till er båda!

Ullis sa...

Gratulerar till att det äntligen är på papper och signerat. Har själv arbetat en hel del. Vill bara sova. Nu har vi avklarat födelsedag i går och i dag. Dags att snart gå i sängs. Kudden kallar känner jag. Ha det! Kram