tisdag 12 januari 2010

det rullar på

Woho! Dagarna springer iväg. Snart är helgen här.

Igår låg jag i sängen redan kl 21. Fred var borta på kurs så jag passade på att ta en tidig kväll. Låg i sängen och kikade på Spårlöst som går på 4:an. Jag brukar inte vara blödig framför tv:n, men just det programmet lyckas alltid få mig till att böla. Det är så fint med glädjen när familjerna återförenas.

I söndags köpte vi ett skåp till vardagsrummet. Jag fick för mig att jag skulle tapetsera insidan på det, så tog lite extra lång tid att få det färdigt. Jag blev faktiskt rätt nöjd med resultatet. Nu ska det bara fyllas med lite fina saker. Kommer krävas några turer på stan...

Nä, nu måste jag göra mig redo för bingen. Imorgon är det dags för min 6:e dag.

Natti!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Har du äntligen fått din fasta tjänst nu!? Vad kul! Och "rätt" helg nu också, då måste jag nästa åka ner en helg snart.. ;)

8 dagar i rad är inte direkt skoj, men håll ut!

Jo förresten, ett av jobben jag sökte var i Södertälje och det är ju inte långt bort.. :)

Får man se bildbevis på skåpet sen kanske? :)

Många kramar!

Johanna sa...

Jag skojade bara.. Det var i Sigtuna.. :)