onsdag 30 december 2009

målar in det nya året

Skämmes på mig som är så dålig på att uppdatera just nu. Ska bättra mig 2010. ;)

Imorgon är det nyår (för den som missat)! Mest av allt hade jag velat åka uppåt i landet för att fira med familj och vänner, men eftersom vår butik envisas med att ALLTID ha öppet, så åkte jag såklart på den karamellen. Svider en aning!

Kör istället en middag här hemma med gubben. Vi har köpt färg till hallen så gissar att vi börjar måla. Jag kan ju inte vänta nu när färgburken bara står och väntar. Med lite öl och skumpa i kroppen så lär vi nog ha det ganska så skoj.

Förresten så firar vi ett år som förlovade imorgon. Vid 00.00 åker finglasen fram. <3

Gott Nytt År Till Er Alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svärmor och svärfar säger först GRATTIS till ettårsdagen och sedan önskar vi er ett Gott Nytt År! Ni är bäst! Kraaam!

Ullis sa...

Gott nytt år ch grattis på förlovningsdagen. Kram ullis

Wickans värld sa...

Gott nytt år o grattis på ett-årsdagen!

Johanna sa...

Men inte ska man väl dricka och måla samtidigt? Svårt att hålla sig innanför linjerna då.. :P

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton gumman! Kram kram