fredag 11 september 2009

sömntuta

Puh! Försov mig rejält imorse. Tror min kropp var helt inställd på att få vara ledig idag som jag brukar vara enligt mitt vanliga schema. Idag hade vi dock p-möte kl 8 och det får man ABSOLUT inte missa. Jag blev väckt av Fredric då klockan var närmare halv åtta. Panik minst sagt då båda hade lyckats stänga av klockorna! Bara på med mascaran och hoppa i de närmsta kläderna. Satt på tåget (med rufsigt hår) kvart i, och var på plats i tid! Bra jobbat av mig! Ni som känner mig vet ju vilken tid jag brukar ta på mig i vanligt fall. Haha!

Jag var dock inte ensam om detta då tre andra i personalstyrkan lyckats med samma sak. Alla kom i tid! Vi är ett härligt gäng!

Nu är jag hemma igen och sysselsätter mig med att tvätta för fulla muggar. Ska göra en kanna kaffe och hälla i mig så jag kommer i form, sen blir det en varm och låååång dusch.

Tjing så länge!

Inga kommentarer: