tisdag 8 september 2009

bortskämda

Jag har ju glömt berätta något viktigt. Vi har faktiskt snart semester! Två hela veckor i oktober (v.41, 42). Woho! Första veckan blir det förhoppningsvis en visit hemma i norr, och andra veckan åker vi till Rhodos. Ska bli helt underbart! De senaste två månaderna har jag jobbat mest hela tiden, så helt fel känns det faktiskt inte. Nu när dessutom höstmörkret och kylan börjar smyga sig på.

Under tiden vi är på semester ska svärföräldrarna bo i vår lägenhet. De ska måla lite på väggarna åt oss. Vi är nog lite bortskämda tror jag allt! *söta*

Här är några bilder från hotellet som väntar på vårt besök.



6 kommentarer:

ramsan sa...

ja dax att bli vuxna och skaffa barn ;) fina svärföräldrar!!! *kram*

kicki sa...

vAD HÄRLIGT FÖR ER.SER SÅ MYSIGT UT

Mona sa...

Mysigt mysigt...något att längta till. Kram/faster

svärmor sa...

Ser lyxigt och jättevackert ut - det är ni värda! och vi bor gärna i er lägenhet med litet fix och trix!

Johanna sa...

Såg inte dåligt ut det där! :) Ni kommer säkert få det hur mysigt som helst!

Nu jobbar jag ju såklart lördagen den veckan ni kommer upp, tänkte om du det var någon utgång planderad då? Annars är jag ledig resten av veckan iaf, så vi kanske kan ses ändå? :) Kram kram!

Ullis sa...

Åhhhh! Dit vill jag också åka. Njut av en välförtjänt semester. Ha det så trevligt uppe i Norrland. Om ni vill ha en fikapaus på resan uppe i norrland får ni gärna komma förbi oss. Ha det så bra. Kram