söndag 31 maj 2009

Inte bara ve och fasa

Äntligen är min arbetshelg förbi! Har svidit massor att behöva jobba denna helg då vädret varit på topp. Tror banne mig att alla Sthlms invånare har bränt sig... utom jag då. Jag har dessutom överansträngt min handled. Har så sjukt ont! Led verkligen på jobbet idag då varje vridning och lyft med vänster arm ilade något fruktansvärt. Tur att jag är ledig imorgon. Handledsskydd måste köpas snarast!

Allt har inte bara varit ve och fasa i helgen. Igår gick jag och en kollega för att ta en after work-öl. Det blev dock inte bara en utan fem! Vi hade grymt trevligt och surrade bort flera timmar. När jag väl var hemma var det bara att hoppa i kojan. Smått bakis idag såklart! *det var det dock värt*

Gubben sitter här bredvid mig och ser ut som en pepparkaka. Jag är lite lätt avis!

1 kommentar:

Ullis sa...

Det kommer fler soldagar! Trevligt avslut på helgens arbete med en afterwork! Kolla även efter ett träningspogramm för handleder om det finns ngt på nätet. Var rödd om er!