torsdag 14 oktober 2010

rätt dag imorgon

Jag måste verkligen klippa mig snart. Mina toppar är torra och tråkiga. Utväxt har jag också. Jag vill ju gå till samma frisör som jag gick till sist. Systers kompis Anna. Måste försöka boka in det tills nästa gång vi åker upp till norr. Eller hur sis? ;)

Jag har lite ont i huvudet ikväll. Vet inte om jag kanske druckit för lite vatten. En alvedon och lite sömn så är jag nog redo för veckans sista dag på jobbet imorgon.

Förresten så har vi 10% rabatt på alla underkläder imorgon, och 10% av det vi säljer går till Cancerfonden. Rätt dag att uppdatera bland sina underkläder tycker jag.

1 kommentar:

ramsan sa...

Du syster ... kolla upp då ni ska komma så bokar vi en tid. jag måste boka tid för färgning och toppning innan jul. Vill vara finur då jag passerar 30 ;D lång väntetid nu hos anna. Så kolla snabbt på ett ungefär!!! kram o trevlig helg! love ya! <3