fredag 11 juni 2010

stress

Är inne i en stressig period. Jobbar mest hela tiden och har lite på sidan av som suger energi. Jobbar dock bara en vecka till och sedan är det dags för semester! :)

Har inte fått höra något om jobbet jag sök än, men om jag tar mig vidare så ska jag få göra ett arbetsprov. Styla två dockor! Vore grymt kul! *hoppas* Är dock bara lite rädd för att det isåfall skulle bli under vår semestervecka. Känns lite typiskt...vi som ska åka uppåt.

Idag har min vän Johanna lämnat Umeå för Norrtälje. Äntligen! Imorgon ska vi bjuda hon och Andreas på middag. Till det blir det lite öl och vin. Trevligt!

Nu ska jag pysa vidare.

Tjing!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej strumpis! Ikväll kommer vi och hälsar på, tokigt va!? :) Tyvärr måste Andreas köra ganska tidigt dagen efter (blev lite strul med hyrsläp), så jag vet inte om det blir nåt sova över.. Han kanske tar en nykter kväll, men kommer gör vi ju! Ska bli superkul!!


Wiiiii!!!

Puss och kram!

Anonym sa...

Ta hand om Johanna åt oss nu, är du snäll!! =)
Ha en trevlig kväll!!

Gerit