fredag 13 juni 2008


Nu har jag en helg full av arbete framför mig. Känns grymt tråkigt! Tycker nästan synd om mig själv. Imorgon slutar jag 18.10, vilket betyder att jag kommer att missa början av Sveriges fotbollsmatch. Suck! Några från jobbet ska till Kungsträdgården och se matchen. Funderar på om jag eventuellt ska haka på. Lär bli världens fest och säkert inte bara ett fåtal som söker sig dit. Frågan är om man ens kommer se något av matchen?! Eller ska jag kanske bara sitta bekvämt hemma i soffan med en Corona i handen, en chipsskål på bordet och heja tillsammans med min älskling istället? Hmm… kan det bli bättre än så? Spikat!

Jag längtar så grymt mycket till min semester. Just nu så kryssar jag nästan dagarna som gått i min kalender precis som jag gjorde när jag var liten och längtade efter sommarlovet. Jag vill sola, bada och umgås med mina nära och kära. Bara ta dag för dag precis som den kommer. Jag vill ha semester nu!!!

Beställde en klänning från Topshop som jag trodde skulle passa till Ramonas stora dag. Igår kom den med posten, men blev tyvärr en besvikelse så den åkte tillbaka redan idag. Nu är det bara att leta vidare. Jag vet precis hur jag vill att klänningen ska se ut och i vilket material den ska vara, men att hitta den färdig och klar är inte det lättaste! Har inte så lång tid kvar nu! Hjäääälp!!!

Nä, nu är det väl snart dags att hoppa i kojan så jag orkar ta hand om våra kunder imorgon.

Natti!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Men va kuligt att du börjat skriva i bloggen! :) Jag jobbar ända till halv elva ikväll så det blir ingen fotboll alls för mig.. Iofs skulle jag nog inte sett det om jag va ledig heller, men jag är ju som jag vart.. :P Hoppas det ordnar sig med klänningen! Kram kram!

ramsan sa...

hoho... nu har jag oxå bloggat igen!!!! haha... slit inte ut dig syster, jobba inte föööör mycket!

puss sötnöten min! =)